Інклюзивна освіта
Організація інклюзивного навчання в 2024-2025 н.р.
1-Б
Тиждень спорту. Бесіда з особливими дітками
4- Б
Виховний захід "Рух, ігри, спорт, креативність "
1-А
Тиждень «Театр» Інсценування казки «Ріпка»
2-Б
Інтерактивні заняття
2-В
Козацькому роду - нема переводу
23 жовтня 2024 року в ліцеї відбувся семінар для вчителів початкових класів територіальної громади з проблеми Інклюзивне навчання: сутність, принципи, переваги.
Вчителі та асистенти вчителя, корекційні педагоги поділилися досвідом роботи, обговорили актуальні питання:
Значення інклюзивної освіти для якісного освітнього процесу учнів з особливими освітніми потребами.




В закладі функціонують 28 інклюзивних класів.
Навчальний процес в інклюзивних класах супроводжують
28 асистентів.
Нозології учнів які навчаються за інклюзивною формою навчання: ДЦП - 16 учнів, порушення спектра аутизму - 14 учнів, порушення інтелектуального розвитку - 7 учнів, ЗПР - 33 учні.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів №88 від 14.02.2017 року "Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та подальша державна підтримка особам з особливими освітніми потребами" в ліцеї працюють 19 корекційних педагогів:
практичний психолог - 9
дефектолог - 7
логопед - 2
реабілітолог - 1
Організація інклюзивного навчання в 2023-2024 н.р.
Адаптація учнів 1-х класів з ООП до освітнього процесу
В закладі функціонують 27 інклюзивних класів.
Навчальний процес в інклюзивних класах супроводжують 26 асистентів.
***************************
Організація інклюзивного навчання в 2022-2023 н.р.
В закладі функціонують 24 інклюзивні класи
Все, що потрібно дітям, — це невелика допомога, трохи надії та хтось, хто вірить у них.
Навчальний процес в інклюзивних класах здійснюється відповідно до:
-
Постанови кабінету міністрів України №957 від 15.09.2021 р. "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти".
-
Постанови кабінету міністрів України № 88 від 14.02.2017 р. "Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами" та № 365 від 26.03.2022 р. зі змінами.
-
Листа МОН України №1/10258-22 від 06.09.2022 р. "Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2022-2023 н.р."
Накази закладу освіти:
Про проведення засідання команди психолого-педагогічного супроводу.
Про затвердження документації асистента вчителя.
Про забезпечення соціально-психологічного супроводу учасників навчально-виховного процесу.
Про стан корекційної роботи з учнями, які навчаються в інклюзивних класах.
Про контроль за навчанням дітей з особливими освітніми потребами.
Графік проведення засідань команди психолого-педагогічного супроводу
№
з/п Клас Дата 1-го засідання Дата 2-го засідання Дата 3-го засідання Кількість дітей
1. 1-і класи 19.09 24.01 24.04 7 учнів
2. 2-і класи 20.09 25.01 25.04 8 учнів
3. 3-Б,В,Г класи 21.09 26.01 26.04 6 учнів
4. 4-і класи 22.09 01.02 27.04 8 учнів
5. 5-А,Б,В,
8-А,Г класи 28.09 02.02 01.05 9 учнів
6. 6-і класи 27.09 06.02 02.05 10 учнів
7. 7-Б,
9-А,В,
11-Б класи 28.09 07.02 03.05 6 учнів
Роль асистента вчителя у навчально-виховному процесі